Tisztelt Látogató!
A COVID19 világjárvány kapcsán szeretném Önt tájékoztatni a további működésről és készletinformációkról!
Figyelembe véve a kihirdetett vészhelyzeti állapotot és a beszállítóktól, partnerektől kapott információkat, kellékanyag (patronok, tonerek, számítógépes perifériák, kopó, fogyó eszközök, egyéb kellékanyagok) készletemet és a raktáron tartott használt termékek mennyiségét több, mint duplájára sikerült növelni!
Ez az általam kiszolgált cégek, partnerek szokott felhasználási mennyisége mellett megközelítőleg 2 hónapra elég új beszerzés nélkül. Nyilván a helyzet pontos rendeződését még nem látva további kellékanyag, alkatrész beszerzések vannak folyamatban.
Beszállítóimnál már sajnos egy ideje megjelentek az első jelei a Kínát és Európát érintő súlyos helyzetnek, így bizonyos termékek hiánycikké váltak (ECOPRINT tonerek, patronok, bizonyos számítástechnikai termékek, középkategóriás laptopok).
A továbbiakban ezeket a termékekeket akár más gyártmányból, más, még készlettel rendelkező forrásokból igyekszem helyettesíteni!
Teljes készlethiány még nincs. Minden partnerem és beszállítóm - ahogyan én is - törekszünk a kialakult helyzet nyugodt kezelésére! Az európai és a Magyar beszállítóknál az előjeleket követően óriási készlet lett felhalmozva, így jelenleg abszolút hiánnyal csak néhány, kifejezetten friss, vagy ritka termék esetén kell számolni!
A működőképesség fenntartásának és a vírus terjedésének megakadályozásának érdekében kérem a helyszíni szerviz szolgáltatást csak abban az esetben vegye igénybe, amennyiben a fertőzöttség veszélye egyáltalán nem áll fenn!
A munka a kialakult helyzet ellenére továbbra is folytatódik, a fő cél továbbra is az informatikai, biztonságtechnikai rendszerek magas rendelkezésreállású üzemeltetése! Az esetleges igényeket természetesen továbbra is igyekszem a lehető legrövidebb idő alatt megoldani!
Amennyiben további információra lenne szüksége, keressen meg a kapcsolat menüponton található elérhetőségek bármelyikén keresztül!